Primera Entrega: Uso de la inormatica en la Publicidad

Integrantes del grupo
1.Carlos Izquierdo
2.Alex Bue
3.Keisha Rivera
4.Stella Cruz
5.Lorraine Ferrer

Listado de preguntas
1. ¿Crees que Youtube afecte los anuncios de la televisión o es solo un complemento a la misma?
2. ¿Cuál es la ventaja de utilizar redes sociales en publicidad?
3. ¿Como ves la publicidad en 5 años?
4. ¿Cuál medio crees ser más efectivo, la Internet o la televisión?
5. ¿Hay algún tipo de restricción en la publicidad de Internet?
6. ¿Crees que ver el “feedback” del público ante la publicidad de Internet sea buena?  ¿por qué?
7. ¿Cuáles son los márgenes de precios de publicidad de la televisión e Internet?
8. ¿Los medios clásicos de publicidad, que están pasando con ellos?
9. En estos tiempos tan difíciles donde el “budget” del cliente es más limitado   ¿Cómo se están reinventando?
10. ¿Crees que Tumblr y Twitter sean unas buenas redes sociales donde la publicidad este en incremento?

About carlosizquierdofortuno

Im a college student from University of Sagrado Corazon in Puerto Rico. My concentration is on Adverticing and a minor on Marketing. I was born on July of 1993. I have a very creative and open mind. All my life I have been a very humorous person. I like to call the attention, so as part of my personal characteristics my purpose on these blog is to call the attention of people of things that I think are interesting.

Posted on November 6, 2011, in inf103s8, publicidad and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: